נעליים לבת מצווה

האירוע מתקרב ואתן מחפשות אחר הנעל המושלמת? זה הזמן לדעת הכול על בחירת נעליים לאירוע בת מצווה.

ההופעה לבת מצווה היא ללא ספק אחד מהנושאים המרכזיים במסגרת ההכנות לאירוע, כאשר את ההופעה מרכיבים פריטי לבוש שונים כמו למשל שמלת בת מצווה, נעליים בת מצווה, חצאיות לבת מצווה ופריטי אקססוריז נוספים המתווספים להשלמת המראה המושלם עליו חולמת כל נערת בת מצווה.

קטלוג נעליים לבת מצווה:

הכללים לרכישת נעליים 

בכל הנוגע לרכישת נעליים לבת מצווה, ישנם מספר כללים עליהם חשוב להקפיד וזאת על מנת להבטיח לעצמכן את הנעל המושלמת והנוחה ביותר לאירוע. הכלל הראשון הוא לגשת לבחירת זוג הנעליים לאירוע בת המצווה רק לאחר שגיבשתן החלטה ברורה בכל הנוגע להופעה: האם בחרתן בשמלה (ואם כן מהו הסגנון העיצובי של השמלה) האם בחרתן ללכת עם חצאית וחולצה מחויטת או שבכלל בחרתן ללבוש ג'ינס נוח וחולצת טי שירט מגניבה. כך או אחרת, בחירת הנעליים חשוב שתעשה רק לאחר שבחרתן את ההופעה.

כלל שני וחשוב לא פחות הוא להיחשף לכמה שיותר זוגות נעליים וזאת על מנת להתאים עבורכן את הזוג המרשים ביותר והמותאם ביותר לסגנון ההופעה בה בחרתן. כלל נוסף בכל הנוגע לרכישת נעליים לבת מצווה הוא לרכוש זוג נעליים שמצד אחד יוכלו לשמש אתכם בכבוד רב באירוע הגדול אבל מצד שני שהנעל תהיה פרקטית ושימושית עבורכן גם לאחר האירוע.

לא מוותרים על מדידת הנעליים

בנוסף לטיפים שאוזכרו מעלה, אנו ממליצים לכן, למדוד את הנעליים באופן פיזי עוד לפני שרכשתן אותן, וזאת על מנת להימנע מנעליים לוחצות מדי או נעליים לא נוחות ביום האירוע. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של נעליים לבת מצווה, כאשר כל זוג נעליים יכול להתאים לכל סגנון של הופעה בה תבחרו, החל מנעליים המותאמות לשמלות בת מצווה מעוצבות ועד לנעליים המותאמות למראה יומיומי משודרג לבת מצווה. בחירת סגנון הנעל וגוון הנעל חייבת אף היא להיעשות בהתאם לשמלה או לפריטי הלבוש האחרים אותן תלבשו ביום המרגש והחשוב שכולו שלכן…

אצלנו במועדון כוכב, תוכלו ליהנות מהנחה משמעותית ברכישת נעליים לבת מצווה.

למימוש ההנחה צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון – 050-8370033